73,5 milliárdot költött tavaly a MÁV a Budapest-Belgrád vasútvonalra
Összesen 100,9 milliárd forintot kapott a vasúttársaság az állami eszközökkel kapcsolatos projektekre, a közpénz többségében a kínai vasútra ment el.
Összesen 100,9 milliárd forintot kapott a vasúttársaság az állami eszközökkel kapcsolatos projektekre, a közpénz többségében a kínai vasútra ment el.
Hirdetésben keres közmunkásokat az állami vasúttársaság, úgy tűnik, a munkaügyi központok nem tudnak elég közfoglalkoztatottat kiközvetíteni az állami céghez.
Az összeg meghaladta a 103 millió forintot.
A múlt héten is kapott hasonló bejelentést a vasúttársaság. Akkor nem találták nyomát a rovaroknak.
A Szegedre tartó Tömörkény IC volt érintett az esetben.
A tartozásból több mint 586 millió forint a menetdíj, a pótdíj és egyéb költségek meghaladják az 5,2 milliárd forintot.
A MÁV rengeteget tett a nemzeti önbecsülésünkért – mondta Vujity Tvrtko, amikor a cég kommunikációs vezetőjével együtt elhelyezett egy magyar állomásneveket megjelenítő táblát a Keleti pályaudvaron egy vasúti szerelvényen.
A kocsikon van kerékpártároló, biciklipumpa, konnektor, Wi-fi, és még több extra is.
Egy baleset miatt állt le teljesen a vasúti közlekedés, pótlóbuszokat sem sikerült szerezni.
Több helyen is fennakadásokat okoz a lehullott nagy mennyiségű eső.
A vasúttársaságnál belső vizsgálat is indul a botrányos eset után.
Óriási sor a pénztárak előtt, késések, zsúfoltság, műszaki problémák, információhiány – ezekkel kellett szembesülniük azoknak, akik szombat reggel vonattal indultak a Balatonra a fővárosból.
Egyelőre csak egy vonalon lehet kipróbálni. Ha sikeres lesz a teszt, kiterjesztik a többire is.